Gezinskamp 2017

Beste Scouts

Veel eerder dan voorgaande jaren hebben wij al inschrijvingen gekregen voor het GEZINSKAMP 2017
Het gezelligste scoutingweekend met het hele gezin!

Op 15-16-17 September is het weer zover, tijd voor het gezinskamp van Scouting Reeuwijk.
Ouders, gezinsleden of helpers van Scouting Reeuwijk zijn hierbij welkom. Het is een weekend waarin bijna alles voor u wordt verzorgt. Het weekend staat vol met leuke activiteiten; op zaterdagavond staat er een geheel zelfgemaakte maaltijd voor u klaar en tijdens uw nachtelijke dropping is er indien gewenst een oppas voor uw kinderen.

Zin om mee te gaan?

• Wees er snel bij want we zitten al bijna vol!!
  • Wij verzoeken u om de borg zo spoedig mogelijk aan ons over te maken. Hierdoor staat uw reservering vast en weten wij als organisatie exact wie er mee gaan.

Kosten?

• € 20,00 per persoon. Wij streven ernaar om hiermee de kosten te dekken voor het gehele weekend.
  • Indien gewenst kunt u voor € 12,50 een tent huren.

Interesse/Informatie?

Opgeven:

• Via email: [email protected]
  • Met behulp van onderstaande strook.
  • Uiterlijk voor 1 juni 2017.

Betalen:

• Op rekeningnummer NL92RABO0143390201 onder vermelding van uw naam, adres en of u een tent wilt huren.
  • Contant geld met opgave strook inleveren op één van de volgende adressen:
    • Ria Nobel – van Beresteijnstraat 17 – Reeuwijk-Brug
    • Patty van der Werf – Zijdeweg 47 – Reeuwijk-Dorp

Na aanmelding ontvangt u ongeveer 2 weken voor het gezinskamp een officiële uitnodiging met daarbij informatie over het thema, de locatie etc.

Namen (bij de kinderen graag de leeftijd vermelden):

Adres:

Mailadres :

Aantal personen: ……………………… x € 20,00 = €Wij komen met een caravan/tent/vouwwagen*. Wij willen wel/geen* tent huren (€ 12,50).

*A.U.B. doorstrepen wat niet van toepassing is