Contributie en kleding

Contributie

Scouting is heel goedkoop! Voor alle speltakken bedraagt de contributie €25,00 per kwartaal (3 maanden). Alle leden betalen ook per kwartaal.

Om fouten te voorkomen, moeten eventuele (adres)wijzigingen zo snel mogelijk verwerkt worden. Wanneer u dit e-mailadres gebruikt om wijzigingen door te geven, worden direct de juiste mensen geïnformeerd en hopen we de gegevens zo snel mogelijk te verwerken: [email protected]

Normaal gaat het innen van de contributie via een automatisch incasso. U kunt echter ook kiezen voor een acceptgirokaart, alleen vragen wij dan een extra bijdrage voor de administratiekosten. Wilt u dit wijzigen neem dan contact op met:

Anne Hameete
Kennedysingel 58
2811 VC Reeuwijk
tel. 06 52 32 47 22

Kleding

Bij Scouting Reeuwijk zijn wel aangesloten bij de landelijke organisatie maar we dragen niet het landelijke uniform. We hebben bij Scouting Reeuwijk gekozen voor een sweater met een logo van Scouting Reeuwijk + landelijke groene das met oranje bies en dasring.

Kleuren

Hierbij zijn er 3 kleuren in omloop:
– Rood voor de Bevers, Kabouters en Welpen en de Junior-Gidsen,
– Lichtblauw voor de Verkenners, Senior-gidsen, Sherrows en Stam,
– Donkerblauw voor de leden die geen speltak draaien zoals het bestuur.

Voor de zomer is er dan nog de mogelijkheid om te kiezen voor een T-shirt in dezelfde kleur ook met opdruk.

Maten

We hebben de rode sweaters en t shirts standaard vanaf maat 128 in voorraad (betreft 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL).
De blauwe sweaters en t shirts zijn er vanaf maat 140 (betreft 140, 152, 164, S, M, L, XL).
Er zijn sinds 2022 ook hoodies. Hoodies hebben een klein logo voorop en een groot logo achterop de rug. Deze zijn er in rood en blauw en in 2 prijsgroepen. Kindermaten, bestaande uit: 128, 140, 152, en 164 en “grote” maten in S, M, L, XL en XXL.
LET OP: De kindermaten vallen groot. De maat S valt qua pasvorm tussen de 152 en 164 in.

Van de hoodies is maar een kleine voorraad dus moeten wellicht eerder bijbesteld worden.
Voor alle kleding geldt, dat als er maten niet op voorraad zijn, wij proberen deze zo snel mogelijk te bestellen.
Dassen en dasringen bestellen we altijd bij de scoutshop. Doordat we deze per grotere aantallen bestellen, betalen we geen verzendkosten. En kunnen we dezelfde prijs aan u doorberekenen

De prijzen

– T-shirts (alle maten) € 7,50
– Sweaters (alle maten) € 16,50
– Hoodies kindermaten € 25,00
– Hoodies grote maten € 27,50
– Dassen € 8,90
– Dasringen € 2,50

Bestellen via mail

Zowel de sweaters, hoodies, t-shirts en de dassen en dasringen zijn te bestellen via de leiding van de speltak of via [email protected].

Meld bij het bestellen duidelijk 1) de NAAM van het kind, 2) de SPELTALK, 3) Wat er besteld wordt aan kleding of das/dasring. Als de bestelling af te halen is, krijgt u bericht.
En in principe is het gelijk betalen bij leveren (dit om het voor ons overzichtelijk te houden – dus niet achteraf). Er is de mogelijkheid om met contant, via een QR code of betaalverzoek te betalen.