Gezinsweekend 2010

Het gezinskamp zit er weer op. Op 17, 18 en 19 september, trokken er weer veel gezinnen naar het leidingweekend. Al weer de 33 ste keer.
Het thema was dit keer landen. Ieder gezin had een een uitnodiging ontvangen om verkleed te komen in een bepaald land. Het hele weekend was het dan ook een landen strijd. Maar zoals altijd bij Scouting Reeuwijk, wel in goede harmonie.

Dit weekend had wel een extra tintje. Joop Droog heeft aangegeven wat minder te willen gaan doen. En na 25 jaar inzet op allerlei fronten, vonden wij dan ook dat hij het bronzen ereteken had verdient. Dit is bij Scouting het hoogste onderscheidingsteken als eerbetoon aan eervolle leden. Ook scouting Nederland kon zich hier in vinden en Joop heeft op de Zondag dan ook dit ereteken ontvangen.

Als je de foto’s nog eens wilt kijken, zie hier

Ook de foto’s van het leidingweekend  zijn nog te zien, Die staan hier