Clubhuis “De Driehoek” op Reeuwijk-Brug

Dit is ons clubhuis “de Driehoek” in Reeuwijk Brug aan de Kennedysingel 23. Het clubhuis is gelegen aan de rand van een woonwijk.

De Driehoek heeft een centrale hal met aan één zijde een grote zaal van ± 65 m2 en aan de andere zijde 1 kleinere zaal van ± 15 m2. De centrale hal geeft verder toegang tot 2 toiletten, 2 douches en een keuken. De keuken heeft een afsluitbare balie die grenst aan de grote zaal.

Naast het gebouw is een ruim plein met een kampvuurkuil en in het verlengde van het gebouw ligt een groot grasveld wat te gebruiken is voor sport en spel. Verder is het clubhuis gelegen naast het “kennedybos”. Dit is een langgerekt, smal park. Ook hier kan een spel gespeeld worden. Verder ligt het gebouw op kort afstand van de Reeuwijkse plassen.
Klik eens op deze link om de omgeving te zien.

De driehoek is in de weekenden te huur voor groepen vanaf minmaal 15 personen tot maximaal 22 personen. Verhuur is alleen aan scouting groepen (de huurprijs is dan 5,00 euro. p.p.p.n.) en voor verenigingen (de huur bedraagt dan 7,50 euro. p.p.p.n.). De borg is 100 euro.

Het is niet de bededoeling om het gebouw te verhuren voor feesten en verjaardagen.

Het gebouw is ook per dag deel te huur. De huur is dan 40,00 euro voor scouting groepen en 50,00 euro voor andere huurders. Voor meer inlichtingen kan je altijd contact opnemen per mail met [email protected] of met Lianne of Ria Nobel, telefoonnummer 06-25465640.