Al jaren bij Scouting Reeuwijk actief, maar na vandaag naar het archief.

Dat was de tekst op de tegel die Peter kreeg als dank voor alle jaren inzet voor scouting Reeuwijk. Peter Dorresteijn stopt met leiding geven na 12 jaar. Het begon bij de welpen-brug. Waar hij o.a. leiding gaf met Bernadette, met wie hij nu getrouwd is en een gezinnetje heeft. Peter krijgt een brede grijns op zijn gezicht als hij terug denkt aan die keer dat hij een speurtocht uit ging zetten met Harry Verkleij en dat ze zelf verdwaalde. Na 8 jaar de welpen leiding te hebben gegeven zocht Peter een nieuwe uitdaging, Sherrows leiding geven. Het leukste was dat de jongens die sherrow waren toen ook zijn welpen zijn geweest. Lachend verteld Peter dat hij Maurice een keer moest reden in het bos en zelf een schram in zijn gezicht opliep en Maurice ongedeerd bleef. “Op zo’n moment zie je nog die kleine Maurice voor je toen hij welp was en bescherm je hem. Nu is het welletjes geweest en ga ik mijn eigen gezinnetje beschermen, Ik wil alle (oud)leden en (oud)medeleidings bedanken voor de gezellige avonden/jaren! De tegel krijgt een ereplekje in de WC, en ik kan het iedereen aanraden om leiding te worden!!!”