Gezinskamp 2019

Het gezelligste scoutingweekend met het hele gezin!

Beste Scouts,

Op 20-21-22 September is het weer zover, tijd voor het gezinskamp van Scouting Reeuwijk. Ouders, gezinsleden of helpers van Scouting Reeuwijk zijn hierbij welkom. Het is een weekend waarin bijna alles voor u wordt verzorgt. Het weekend staat vol met leuke activiteiten; op zaterdagavond staat er een geheel zelfgemaakte maaltijd voor u klaar en tijdens uw nachtelijke dropping is er indien gewenst een oppas voor uw kinderen.

Zin om mee te gaan?

• Wees er snel bij want we zitten al bijna vol!!
    • Opgeven kan via email: [email protected]
    • of m.b.v. onderstaande strook.
    • Wij verzoeken u om de borg zo spoedig mogelijk aan ons over te maken. Hierdoor staat uw reservering vast en weten wij als organisatie exact wie er mee gaan.

Kosten?

• € 20,00 per persoon. Wij streven ernaar om hiermee de kosten te dekken voor het gehele weekend.
  • Indien gewenst kunt u voor € 12,50 een tent huren.
  • Betalen kan op rekeningnummer NL92RABO 014.33.90.201 t.a.v. P. van der Werf onder vermelding van uw naam, adres en of u een tent wilt huren.
  • Contant betalen kan door de onderstaande opgave strook in te leveren op één vande volgende adressen:
    • Ria Nobel  –  van Beresteijnstraat 17  –   Reeuwijk-Brug
    • Patty van der Werf  –  Zijdeweg 47  –  Reeuwijk-Dorp

Interesse/Informatie?

Na aanmelding ontvangt u nog voor de zomervakantie een officiële uitnodiging met daarbij het kampadres en het thema van het weekend.

• Namen (bij de kinderen graag de leeftijd vermelden):
  • Adres:
  • Mailadres :
  • Aantal personen: ……………………… x € 20,00 = €
  • Wij komen met een caravan / tent / vouwwagen.
  • Wij willen wel / geen tent huren (€ 12,50).