Clubhuis “De Opkomst” op Reeuwijk-Dorp

Dit is ons clubhuis “de Opkomst” in Reeuwijk Dorp aan de Overtoom 8b.
Het clubhuis is in 2004 nieuw gebouwd met de hulp van veel vrijwilligers en is gelegen in een woonwijk.

De opkomst heeft een centrale hal met aan één zijde een grote zaal van ± 100 m2 en aan de andere zijde een kleinere zaal van ± 60 m2. De centrale hal geeft toegang tot 3 herentoilet en 2 damestoiletten, beide met een ruime wasbak met warm en koud water. Verder zijn er 2 douches, een invalidentoilet/douche en een grote keuken. In de centrale hal is verder een trap die naar de bovenverdieping gaat. Hier is nog een vergaderruimte, een ruimte voor onze sherrows (sherpa’s en rowan’s) en voor de stam. De ruimte voor de sherrows en stam worden niet verhuurd.

Zowel voor als achter het gebouw is een ruim plein. In het verlengde van het gebouw ligt een groot speelveld wat te gebruiken is voor sport en spel. En natuurlijk is er een kampvuurkuil. Klik eens op deze link om de omgeving te zien.

De Opkomst is in de weekenden en schoolvakanties te huur voor groepen vanaf minmaal 25 personen. Verhuur is alleen aan scouting groepen (de huurprijs is dan 6,00 euro. p.p.p.n.) en voor verenigingen (de huur bedraagt dan 8,00 euro. p.p.p.n.). De borg is 250 euro.

Het is niet de bedoeling om het gebouw te verhuren voor feesten en verjaardagen.

Het gebouw is ook per dag deel te huur. De huur is dan 60,00 euro voor scouting groepen en 75,00 euro voor andere huurders. Voor meer inlichtingen kunt u contact opnemen met Stefanie Slappendel, telefoonnummer 06-12554878 of Daisy de Jong, telefoonnummer 06-52213919 of per mail [email protected].