Gezinskamp 2022

Beste Scouts,

Jawel, de voorbereidingen zijn gestart voor het gezinskamp 2022. Het weekend waarin de ouders samen met de kinderen kunnen genieten van een gezellig weekend is scoutingsfeer.

Het gezinskamp is wel een weekend waar iedereen graag gebruik van maakt maar er is maar beperkt plaats. Als je mee wilt moet je dus snel opgeven. Want ook dit jaar geldt: vol =vol

Wanneer …….

Het weekend is van 16-17-18 september 2022.

Kosten …….

De borg voor het gehele weekend zijn €25,- per persoon (dit is incl. maaltijd op zaterdag avond). Bij de scouting is het mogelijk om een tent te huren, dit kost €12,50.

Opgeven …….

Voor 1 juni a.s. willen we graag van jullie horen of jullie mee gaan. Dit kan per mail naar: [email protected]. met daarin de volgende gegevens:
   – Namen van de gezinsleden + leeftijd kind(eren),
   – Komen jullie met caravan/camper/vouwwagen/……, of willen jullie een tent huren (€12,50) ,
   – Een mobiel nummer van een ouder.

Je hoort dan zo snel mogelijk of er nog plaats is. We zullen daarna vragen om de borg te betalen. Voor het betalen van de borg (en evt. tenthuur) vragen wij u dit bij voorkeur de doen op rekeningnummer NL92RABO0143390201 t.n.v. P. van der Werf. Betaald u liever contant, dan kunt u dit doen bij Ria Nobel of Patty van der Werf.
Zodra de borg is ontvangen komen jullie definitief op de deelname lijst. Aanmelding gaat op volgorde van betaling en nogmaals vol=vol..

De officiële uitnodiging met aanvullende informatie zoals adres, thema etc. ontvangen jullie voor de zomervakantie.

Wij hebben net als ieder jaar enorm veel zin om het weekend te organiseren. We kijken uit naar jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Het gezinskamp comité