Lid, leiding of vrijwilliger worden!

Lid worden

Via dit formulier kunt u uw kind inschrijven. Het is ook handig om contact op te nemen met de betreffende groep.

Leiding worden

Vind jij het leuk om kinderen 1x per week te vermaken. Dan is leiding worden wellicht iets voor jou. Scouting Reeuwijk heeft speltakken in verschillende leeftijden met elk hun eigen bezigheden. Dus je kunt altijd wel een leeftijd vinden die bij je past en waar je je creativiteit kwijt kunt. En 1 week per jaar met een gezellige groep op kamp om de mooiste avonturen te beleven?

Neem dan nu contact op!

Vrijwilliger worden

Vind je elke week te veel maar wil je scouting Reeuwijk wel graag helpen, dan zijn er wellicht andere manieren waarop je kunt bijstaan.

• Op zomerkamp zijn er altijd extra mensen nodig. Dat is maar 1 week per jaar. Wellicht is dat iets voor jou.
  • Of wil je helpen bij andere acties zoals helpen bij oud papier ophalen, het organiseren van een activiteit om leden te werven, te helpen bij het klusteam op de dinsdag ochtend of wil je aansluiten bij 1 van de andere commissies
  • Of wellicht heb je iets anders gezien wat nog niet genoemd is maar denk je dat Scouting Reeuwijk dat goed kan gebruiken!

Ook dan ben je welkom!

Neem dan nu contact op!