Nieuwjaarsbrunch 2002

Bakboord - StuurboordNieuwjaarsbrunch 2002, Scouting Reeuwijk

Niet zo lang geleden (13 januari) was het om half twaalf tijd voor de BRUNCH. Bij ST.Catrien verzamelde bevers, kabouters, welpen, gidsen en verkenners. Ook heel wat leiding kwam langs om te kijken wat er allemaal te gebeuren stond.
Allereerst ging de hele club naar de schoolplaats van de Kennedyschool. Een zaal vol met kinderenDaar deden we een spel met vragen, en werd ons oplettend vermogen getest met bakboord/stuurboord.
Terug in ST.Catrien zocht iedereen een plaatsje op 1 van de banken in de zaal en kon de goochelaar beginnen.
Hij deed in een hoog tempo, de meest lachwekkende trucs. Het leek simpel, maar zelfs bij goed kijken, zag je niet hoe bijvoorbeeld de grote ringen nou los en vast van elkaar gingen.
Er werden ook wat kinderen uit genodigd om te helpen, tja dat wilden iedereen wel. Maar alleen de goochelspreuk nazeggen was toch al moeilijk voor sommige. Dan eventjes blazen (met z’n alle) en de balletjes waren weer terug. Tja de nieuwe Reeuwijkse goochelaars in spé staan voor niks.
Er trad een goochelaar / buikspreker op Na dit alles kwam Jackie om de hoek kijken, hij was het vriendje van de goochelaar (buikspreker), en wilde best wel zingen met één van ons, het liefst een meisje, misschien kreeg hij dan ook nog een zoentje. (helaas niet gelukt)