Luilak bij Scouting Reeuwijk

6 en 7 juni 2003

Luilak bij Scouting Reeuwijk

Vrijdagavond 6 juni om 21.30 uur verzamelden de leden vanaf 12 jaar zich bij clubhuis St. Catrien aan de Dorpsweg voor een nachtelijke speurtocht. In groepjes van zeven vertrokken de leden op de fiets naar de surfplas, daar kregen zij aanwijzigingen hoe ze moesten lopen. Onderweg kwamenGezamelijk ontbijten ze diverse posten tegen, o.a. kregen zij daar limonade en een nieuwe aanwijzing hoe er verder gelopen moest worden. Bij St.Catrien was het eindpunt en konden de slaapzakken worden opgezocht. Op zaterdagochtend om 06.00 uur waren ook de jongere speltakken gearriveerd om samen te vertrekken voor een luilakspektakel onder het motto:

“Schudt Reeuwijk wakker en kom luilakken”.

Diverse opkomsten zijn besteed aan het bedenken en fabriceren van herrieattributen die nu konden worden uitgetest.
Toen na een uurtje “Reeuwijk wakker was geschud”, is er een gezamenlijk ontbijt geweest bij Andre en Rianne Vergeer (bedankt) aan de Nieuwdorperweg. Er waren ongeveer 90 leden aanwezig bij deze lawaaierige ochtend
Om een uur of acht was het afgelopen en kon ieder weer naar huis.

Terug naar huis na een lange nacht