Alcoholgebruik bij de Sherrows en Stam

• door
Het is de laatste tijd veel in het nieuws, de Nederlandse jeugd drinkt te veel, op te jonge leeftijd.
Ook bij de sherrows en stam leden word regelmatig een biertje gedronken, maar weten zij eigenlijk wel wat alcohol allemaal met je doet?  De positieve uitwerkingen wisten ze wel!
Daarom heeft de leidings besloten ze een IVA-cursus te geven. Voluit is dit: Instructie Verantwoord Alcoholgebruik.
Deze vrijdag hebben de sherrows een voorlichting gekregen over alles wat alcohol met je doet, er werden volop vragen gesteld en er is veel geleerd deze avond.
De stamleden hebben de officiële cursus gehad, en zij mogen nu dan ook overal waar een bar staat een verantwoord biertje schenken.
De sherrow en stam leidings
De sherrow en stam leidings