Vrijwilligersdag 2010

Gezellig napratenElk jaar proberen we iets leuks te doen voor alle vrijwilligers die zich inzetten voor Scouting Reeuwijk. Het ene jaar een presentje, het andere jaar een leuke middag of avond. Ook dit jaar hebben we geprobeerd een leuke, gezellige middag te bedenken. Helaas waren er niet zo heel veel vrijwilligers die hier gebruik van gemaakt hebben. Van de ca. 140 vrijwilligers waren er 35. Misschien heeft het weer mee gespeeld. Er lag ijs en er kon nog geschaatst worden.

Met de mensen die er wel waren, hebben we eerst gezellig koffie gedronken, daarna was er een fietstocht door Reeuwijk uitgezet. Het weer zag er goed uit alleen ging het tijdens de fietstocht toch weer sneeuwen. Daardoor werd het toch nog een barre tocht. Maar we blijven scouts die niet voor een sneeuwbuitje te vangen zijn. Halverwege de tocht was er ook nog iets warms te drinken en te eten.
Terug in de driehoek werd er nog gezellig nagepraat en van de erwtensoep met roggebrood gegeten. Kost die paste bij het weertype. Voor wie de foto’s nog eens wil zien klik hier.