Joop’s dankwoord voor het bronzen Waarderingsteken

Een dankbaar persoon, die heel wat jaren kan terug kijken, op het organiseren van het gezinskamp van scouting Reeuwijk. De genoegdoening die ik terug kreeg, in de vorm van de gezinnen, hoe zij lieten merken dat ze het naar hun zin hadden. Het mee doen van spelen die wij bedachten, zoals vrijdag avond spel, de zaterdag ochtend met knutsel, de vossen jacht in het dorp. Het avond eten was altijd erg leuk, het hoogte punt van dit weekend was, de dropping, de uren die jullie door het bos liepen, En het gemopper, na afloop was altijd leuk om aan te horen, dit hoort er gewoon bij. Maar dit kan ik niet alleen, de gezinskamp commissie heeft heel wat werk verzet, zodat het altijd een geslaagd kamp werd. Ik was ook verrast dat er zoveel aandacht werd besteed om mij in het zonnetje te zetten. De bronzen Waarderingsteken van Scouting Nederland, en van de commissie kreeg ik een prachtig fotoboek en verhalen. Namens Dini en mij willen wij jullie bedanken voor de vele positieve reactie.

Tot op het volgde gezinskamp.

Joop