Driehoek opgeknapt

Opgeknapte keukenJarenlang heeft de NSO (naschoolsopvang) met veel plezier onze Driehoek gehuurd. Nu de MFA (multifunctionele accommodatie) in Reeuwijk klaar is, is ook de NSO verhuist. Nu alle ruimtes weer leeg waren gaf dat ons de gelegenheid om de Driehoek eens op te knappen.

De keuken was er slecht aan toe. Deze is dan ook geheel vernieuwd. Er is een nieuwe aanrechtblad geplaatst samen met nieuwe keukenkastjes en een nieuwe gasfornuis.
Nieuwe kastenwand in de vergaderruimteVan de 2 kleine zaaltjes is er één grote zaal gemaakt. De bergkasten die de tussenwand vormde en ook slecht waren, zijn hiervoor verwijderd. De groepen hebben nu allemaal een grote nieuwe kast gekregen.

En om alles af te maken is de schilder tijdens de kerstvakantie van de basisscholen aan het schilderen geweest.

Alle vrijwilligers en Peter Zwanenburg (de schilder) heel erg bedankt. Wij zijn trots op onze nieuwe opgefriste Scouting gebouw.