Gezinskamp 2011

Op 16-17-18 September is het weer zover, tijd voor het gezinskamp van Scouting Reeuwijk.

Beste Ouders, Gezinsleden of Helpers van Scouting Reeuwijk willen wij hiervoor graag uitnodigen. Het is een weekend waarin u bijna niets hoeft te verzorgen. Het weekend staat vol met leuke activiteiten, op zaterdagavond staat er een geheel verzorgde maaltijd voor u klaar en tijdens uw nachtelijke dropping is er een oppas voor uw kinderen.

SCHRIJF JE NU IN!!!!!

Indien gewenst kunt u voor € 12,50 een tent lenen. Als borg vragen wij € 20,00 per persoon. Hiermee zijn de meeste kosten voor het gehele weekend betaald. Bent u geïnteresseerd maar wilt u graag wat meer informatie dan kunt terecht op onze site www.scoutingreeuwijk.nl of contact opnemen met Ria Nobel (396197) of Patty van der Werf (392199).

Gaat u mee, dan moet u zich voor 15 Mei opgeven via dit formulier

{rsform5}

Of per email: [email protected] en uw borg te storten op rek.nr. 14.33.90.201 onder vermelding van uw naam en adres.

– Of u kunt zich aanmelden door het download van het opgave formulier. Vul nu de strook in en lever deze,  incl. borg in op één van de volgende adressen:

-Ria Nobel – van Beresteijnstraat 17 – Reeuwijk-Brug

-Patty van der Werf – Zijdeweg 47 –  Reeuwijk-Dorp

– Niels Bitter – Melkschouw 7 – Reeuwijk-Drop

Wanneer u zich heeft opgegeven ontvangt u ± 2 weken voor het kamp een officiële uitnodiging met daarbij een routebeschrijving.