Scouting leiding gecertificeerd

Binnen Scouting Reeuwijk wordt er aandacht besteed aan het professionaliseren van de leiding van de speltakken. Als eerste team heeft de leiding van kabouters-brug een traject gevolgd om zich verder te ontwikkelen als leiding en kritisch te kijken naar aspecten die bij het leiding geven komen kijken.
In vijf avonden hebben zij aan de hand van een erkende cursus van Scouting Nederland;  ‘de schijf van 5’ gesproken over de opkomst, de kinderen, verantwoordelijkheid, het team en de groep en de organisatie.
De vier enthousiaste leiding van deze groep hebben met veel inzet en betrokkenheid deze avonden doorlopen.  Carola, Saske, Lisa en Lisan hebben van Scouting Nederland een certifcaat en een insigne gekregen en van Scouting Reeuwijk een bos bloemen. Scouting Reeuwijk bedankt ze voor hun inzet en enthousiasme en hoopt nog vele jaren op hun én hun kwaliteiten te mogen rekenen!

(op de foto ontbreekt Lisan)
Kabouterleiding