Ook bij Scouting is de lente begonnen

20120401-110721.jpgWe hebben in maart al weer aan aantal dagen mooi weer gehad. Dat houdt gelijk in dat iedereen weer naar buiten gaat en in de tuin begint. De planten waren ook al aardig aan het uit lopen. Zo ook op het buitenterrein bij scouting. Tijd om wat te gaan doen dus. Afgelopen zaterdag zijn er dan ook een aantal vrijwilligers bezig geweest op het buitenterrein bij de Opkomst. Achterop het terrein staan nog een paar bomen uit “de oude tijd”. Deze zijn dan ook een stuk groter dan de overige begroeiing. Deze zijn nu een stuk uitgedund zodat de begroeiing wat meer in evenwicht komt. Ook omdat er een paar takken gevaarlijk gingen overhangen. Verder is de overige begroeiing gesnoeid en is er wat straatwerk bij deuren en noodtrappen opgehaald. Kortom de de lente is begonnen het buitenspel kan weer starten.