Actieve leden van Scouting Reeuwijk bundelen krachten

Ruim 50 actieve leiding van Scouting Reeuwijk  kwamen zondag 18 november bij elkaar in het clubgebouw de Opkomst in Reeuwijk-dorp.  Onder het genot van een heerlijke Chinese maaltijd spraken zij over het succesvol draaien van een speltak, de organisatie achter de draaiavonden en de organisatie en uitvoering van diverse activiteiten die de Scouting Reeuwijk organiseert naast de wekelijkse opkomsten. Denk aan de kraam en het waterspel op Bruisend Reeuwijk, de speculaasverkoop, het oud papier ophalen en natuurlijk de hoogtepunten zoals het zomerkamp en het gezinskamp.

Voor bovengenoemde activiteiten zijn commissies opgericht en binnen no-time werden deze allemaal gevuld met minstens 10 enthousiaste leiding die vanaf nu met elkaar de organisatie op zich nemen.  Daarnaast werden er door iedereen ‘tips’ en ‘tops’ ingevuld waarmee serieus aan de slag gegaan wordt om Scouting een vereniging te laten blijven met het plezier van al bijna 75 jaar maar de uitvoering anno 2012.

Met deze gezellige en productieve avond waait er een energieke wind door Scouting Reeuwijk en zult u ons vaker tegenkomen komende tijd!