Oud Papier

Waarschijnlijk heeft u het wel gelezen of gehoord. Bodegraven Reeuwijk gaat het papiervoortaan ophalen onder regie van Cyclus. Dit betekend dat er vanaf maart op een doordeweekse avond papier wordt opgehaald via de blauwe container en niet meer via de pakketjes langs de weg op vrijdagavond of zaterdagmorgen. Wanneer verenigingen daarbij helpen, kunnen zij daar nog steeds een bijdrage mee verdienen. Zo zal ook Scouting Reeuwijk een gedeelte van de wijken gaan ophalen.

Dit betekend echter wel een omschakeling. Doordat de regels strenger worden (men moet zich o.a. legitimeren als 18+ en via internet een cursus volgen) kunnen er geen jeugdleden van 16 en 17 jaar meer helpen. Wij zoeken dan ook nog mensen die zouden willen helpen.

Scouting Reeuwijk gaat op woensdagavond in Reeuwijk-Brug een aantal wijken oud papier ophalen en in Reeuwijk-Dorp op donderdagavond. Wilt u een aantal avonden per jaar helpen om samen met scouting oud papier op te halen en hiermee de contributie betaalbaar te houden. Neem dan contact op met René Groenendijk : [email protected]