Scouting Reeuwijk goed vertegenwoordigd tijdens Bruisend Reeuwijk

Ook dit jaar was Scouting Reeuwijk aanwezig op Bruisend Reeuwijk. Deze keer met meer vrijwilligers en diverse activiteiten voor de kinderen. Er waren drie clowns om de kinderen te verwelkomen met een ballon geknoopt in een dier naar keuze, ook lieten zij de kinderen draaien aan het rad van fortuin. Het rad gaf de verschillende activiteiten aan waar de kinderen aan deel mochten nemen. Zo was er de gelegenheid om snoep te happen, negerzoenen te vangen, een spel op het water, je te laten schminken en kon je een limonadekoe melken. De stand is druk bezocht en er waren veel positieve reacties. Scouting Reeuwijk wil kinderen kennis laten maken met de vele activiteiten die doorgaans op de wekelijkse draaiavonden plaatsvinden. In de week van 2 tot 6 september organiseert Socuting Reeuwijk vriendjes- en vriendinnetjesavonden, wat inhoud dat iedereen een keer kan komen kijken hoe leuk scouting eigenlijk is. Voor wie dit nog niet wist, alle data nog even op een rij:

ScreenShot002

Reeuwijk-Dorp:        ´De Opkomst` Overtoom 8b
Reeuwijk-Brug:        ´De Driehoek´ Kennedysingel 23

Ook de weken erna is er nog de mogelijkheid om een keertje te komen kijken of de Scouting misschien ook iets is voor jou!

We hopen je graag te zien op één van onze draaiavonden!
Voor meer informatie: www.scoutingreeuwijk.nl