Scouting Reeuwijk bij de Kerstmarkt 2014

Vrijdag 12 December vindt er op het bruggenhoofd weer de jaarlijkse Kerstmarkt plaats.

Je kunt de kleurplaat tijdens de kerstmarkt inleveren bij de tent van Scouting Reeuwijk.

‘s Middags kan je in de tent gratis echte bijenwaskaarsen maken.

Van 18.00 tot 19.00 kan je in de tent terecht om zelf lampionnen te maken. Je kunt natuurlijk ook thuis een lampion maken of er één kopen in de winkel.
Om 19.00 is er een lampionnen optocht; vanaf 18.30 kan je bij de tent een gratis lampionstokje en lampje ophalen.

Wij zouden het erg leuk vinden als je mee loopt, dus vraag al je vriendjes en vriendinnetjes, broertjes en zusjes, nichtjes en neefjes en loop gezellig met ons mee! Ouders mogen meelopen, maar kunnen ook gezellig de kerstmarkt bezichtigen.

We hopen om ongeveer 19.30 weer terug te zijn, waarna je een lekker warme chocomel krijgt.

Tot de 12e !!

Download hier de kleurplaat!