Feestelijke lampionnenoptocht Scouting Reeuwijk

Vrijdag 19 december organiseerde Scouting Reeuwijk een gezellige avond voor de kinderen uit Reeuwijk. De kinderen waren van harte welkom in clubgebouw De Driehoek aan de Kennedysingel om een mooie lampion te knutselen om vervolgens met een lichtje in deze lampion een optocht te lopen. De mooiste lampionnen kwamen voorbij en de optocht trok dan ook zeker bekijks. Na de optocht kon een ieder zich warmen aan het kampvuur met een beker warme chocolademelk en heerlijke speculaas. Een leuke manier voor de Reeuwijkse kinderen om de kerstvakantie in te luiden. Lijkt het jou ook leuk om gezellige avonden met leeftijdsgenootjes te hebben. Kijk op deze site welke avond jij een kijkje kan nemen om met kindjes van jouw leeftijd leuke activiteiten te ondernemen.