Gezinskamp 2016

Op 16-17-18 September is het weer zover, tijd voor het gezinskamp van Scouting Reeuwijk.

ZIN? SCHRIJF JE NU IN!   ->   VOL = VOL

Ouders, gezinsleden of helpers van Scouting Reeuwijk willen wij hierbij graag uitnodigen.

Het is een weekend waarin bijna alles voor u wordt verzorgt.

Het weekend staat vol met leuke activiteiten; op zaterdagavond staat er een geheel zelfgemaakte maaltijd voor u klaar en tijdens uw nachtelijke dropping is er indien gewenst een oppas voor uw kinderen.

Kosten?

• € 20,00 per persoon. Wij streven ernaar om hiermee de kosten te dekken voor het gehele weekend.
  • Indien gewenst kunt u voor € 12,50 een tent huren.

Interesse/Informatie?

• Kijk verder op onze site voor meer info of foto’s of op onze Facebookpagina of
  • Neem contact op met Ria Nobel (396197) of Patty van der Werf (392199).

Opgeven:

Betalen:

• Op rekeningnummer NL92RABO 14.33.90.201 onder vermelding van uw naam en adres en of u een tent wilt huren.
  • Contant geld met opgave strook inleveren op één van de volgende adressen:
    • Ria Nobel – van Beresteijnstraat 17 – Reeuwijk-Brug
    • Patty van der Werf – Zijdeweg 47 – Reeuwijk-Dorp

Na aanmelding ontvangt u ongeveer 2 weken voor het gezinskamp een officiële uitnodiging met daarbij een routebeschrijving.