Fietsen met de Rabobank voor Scouting

Op zaterdag 1 juli a.s. organiseert de Rabobank voor het eerst een sponsorfietstocht waarbij leden geld kunnen inzamelen voor hun vereniging. Een leuke fietstocht van 15, 30 of 60 kilometer waarmee u de clubkas van onze scoutingvereniging sponsort.

Deelname aan de fietstocht is gratis. Vanaf 11.30 tot 12.00 uur kunt u zich melden bij Tennisvereniging Ad Astra in Gouda met als startnummer voor onze vereniging nummer 73. Hier geeft u aan welke route uw voorkeur heeft en krijgt u de verdere instructies waaronder de stempelkaart.
Fietsers voor de 60 kilometer route mogen zich al eerder aanmelden namelijk tussen 10.00 en 11.00 uur.

Bij de stempelposten laat u deze kaart afstempelen. Iedere stempelkaart die voor 16.00 uur op zaterdag 1 juli a.s. compleet afgestempeld wordt ingeleverd krijgt de clubkas een bijdrage. Voor de tocht van 15 kilometer een bedrag van € 5,=, voor de tocht van 30 kilometer een bedrag van € 10,= en voor de tocht van 60 kilometer een bedrag van € 20,=.

Wij hopen dat u met het gezin, kennissen of vrienden op de fiets wilt stappen voor een gezellige dag en daarbij een extra bijdrage voor onze scoutingvereniging.