Gezinskamp 2015

• door

Zoals elk jaar is er ook in 2015 weer een gezinskamp en wel op 18-19-20 September. Een weekend waarin weer leuke activiteiten gedaan worden en waarin bijna alles voor u wordt verzorgt. Zo staat er zaterdagavond een geheel zelfgemaakte maaltijd voor u klaar en tijdens uw nachtelijke dropping  is er indien gewenst een oppas voor uw kinderen. Een weekend waarbij we dus graag ouders, gezinsleden of helpers van Scouting Reeuwijk willen uitnodigen.

ZIN? SCHRIJF JE NU IN!  –  WANT  –  VOL = VOL

Kosten?

• € 20,00 per persoon. Wij streven ernaar om hiermee de kosten te dekken voor het gehele weekend.
  • Indien gewenst kunt u voor € 12,50 een tent huren.

Interesse/Informatie?

• Kijk verder op onze site voor meer info of foto’s of op onze Facebookpagina of
  • Neem contact op met Ria Nobel (396197) of Patty van der Werf (392199).

Opgeven:

Betalen:

• Op rekeningnummer NL 92 RABO 0143390201 onder vermelding van uw naam en adres en of u een tent wilt huren.
  • Contant geld met opgave formulier inleveren op één van de volgende adressen:
    •  Ria Nobel – van Beresteijnstraat 17 – Reeuwijk-Brug
    •  Patty van der Werf – Zijdeweg 47 – Reeuwijk-Dorp

Na aanmelding ontvangt u ongeveer 2 weken voor het gezinskamp een officiële uitnodiging met daarbij een routebeschrijving.